Ви маєте можливість повернути товари протягом 14 днів з моменту їх отримання. Відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 103 «Про правила продажу товарів на замовлення за межами торгових або офісних приміщень», ми зобов’язані повернути сплачені Вам кошти не пізніше ніж за 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення товару.

 

Повернення здійснюється на склад Нової Пошти:

  • "Нова пошта" м. Київ, відділення №334
  • Самсоненко Дмитро Михайлович
  • Телефон: +380 (98) 409-41-15

 

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:

- на проблемі Приват або на проблемі іншій банку (Укрпоштою не надсилаємо).

- спеціально тій особи, яка використовувала оплату: ПІБ повинен відповідати покупцеві (!).

- забираючи товар із відділення Нової Пошти, ви автоматично погоджуєтеся з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання перевірити посилку при співробітнику кур'єрської служби/кур'єри.

 

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ОФОРМИТИ ЧАСТКОВЕ ПОВЕРНЕННЯ:

- оплачуєте замовлення (повну вартість);

- оформляєте повернення та відправляєте його нам;

- отримуєте гроші після зворотної доставки товару до магазину.

- згідно із законом «Про захист прав споживачів» ми перераховуємо вам гроші не пізніше ніж через 7 днів після надходження посилки на склад магазину. Пересилання часткового або повного повернення оплачує клієнт. У разі повернення з провінції магазину чи виробничого цеху ми компенсуємо вартість доставки.

 

Після надсилання товару обов’язково повідомте нашому оператору про номер декларації (ТТН) (телефоном, чатом на сайті, месенджером Viber або електронною поштою).

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Обмін товару можливий протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту видачі товару та платіжного документа.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Під товаром належної якості мають на увазі товар, у якому збережено товарний вигляд та споживчі властивості, і клієнт хоче його повернути.

Протягом 14 днів з моменту отримання Ви гарантовано можете повернути куплений товар, якщо він не підійшов Вам за кольором, розміром, фасоном.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Під товаром неналежної якості мають на увазі товар, який є несправним або неукомплектованим. Відмінність елементів оформлення та дизайну від елементів дизайну товару, наведених на сайті, не має на увазі несправності.

 

З усіма питаннями щодо повернення замовлення просимо Вас зв'язатися з нами на адресу електронної пошти dmitrysport6874@gmail.com Співробітник нашої компанії зв'яжеться з Вами для вирішення відповіді.

 

ВАЖЛИВО!

Товар як належної, так і неналежної якості необхідно передати в повну комплектацію, з усіма комплектуючими та повним набором приладдя.

 

Вимоги покупця про повернення (обмін) товар розглядаються продавцем тільки за наявністю:

– письмової заяви, в якій є причина повернення товару та інформації про покупця (паспортні дані для фізособи та номер картки для повернення грошей з ПІБ);

– товарного чи фіскального чека, що підтверджує придбання товару.

 

Якщо оплата від покупця була отримана на розрахунковий рахунок, при поверненні грошей перераховуються з того ФОП, на яку зараховано суму замовлення і повертаються ТИЛЬКИ на проблему покупця (ПІБ повинен відповідати покупцю - це ОБОВ'ЯЗКОВО).

 

Повернення грошей витрачаємо протягом 7 днів з моменту отримання повернення відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, але не пізніше півдні.

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» дозволено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню).